måndag 16 maj 2011

Halleluja moment!

Hon har sovit en hel natt! Eller åtminstonde flera timmar i sträck. Missförstå mig inte, hon har sovit bra hela tiden men vaknat ca var tredje till var fjärde timme och ätit. Men inatt...... Hon somnade vid nio, vaknade till vi halv elvatiden och var tjurig som fasen, sen somnade hon om runt halv tolv och sov ända till klockan sex i morse. Herregud vad utvilad jag kände mig. Som grädde på moset låg vi kvar och småsov till halv tio på förmiddagen. Med undantag när Moa någon gång i morse var ute och skulle hämta något i bilen och drog igång vårat billarm som jag inte ens hade en aning om att vi hade. Jag antar att ingen av våra grannar heller sov efter det.


Såhär go och glad är man när man sovit ordentligt. Ser ni att jag fångat ett litet leende? Jo....ni ser det om ni tittar noga!!!!

Inga kommentarer: