torsdag 19 maj 2011

Torsdag

Amen vad gör jag då? Inte mycket alls. Fortsätter att rensa och röja, lägga ut saker på loppissidan, tvättar allt jag ska åka ut med till busfrö i helgen. Nu har jag även gått på min och Vargens garderob och slänger iväg saker. Alltså....vi har inte samma garderob. Bara ett fötydligande.
Men jag har så sjukt mycket kläder och sånt som är i fint skick och jag inte använder kan jag lika gärna försöka sälja av istället för att det tar plats i min garderob. Sen har jag något att göra också när jag röjer. Jag har ju att göra ändå, men något fysiskt så jag inte bara hamnar i koma när gullegnuttan sover. Har jag inget att lägga händerna på blir jag en slacker.

Städa, tänker ni....jamen hur mycket kan man städa 170 kvm på en vecka liksom. Är det rent så är det rent. Då måste man hitta på något annat att göra. Eller rent är det ju aldrig länge. Hunden hårar som fan just nu. Jag tvättar också....massor. Sorgligt när man faktiskt tycker det är lite roligt när tvätten är klar så man kan sortera den.

Jag promenerar också..... 2 ½ timme nonstop i morse. Jag umgås med storbarnen också....och lagar mat....och handlar. Äh fan, jag har ju fullt upp.

Inga kommentarer: