onsdag 18 maj 2011

Hon med fönen!

Jag hade en telefonkonversation med min allra bästaste vän idag. det blir bara sådana konversationer nowadays när vi bor så långt ifrån varandra. Vi uppdaterade varandra och snackade om lite allt möjligt. Som att hon fått besök av två serber från serbien. Jag höll på att garva i byxorna när hon sa det. Klart att serberna är från serbien. Det lät som i smala sussie "naken man springer naken på konsum " Men hon med fönen (som gärna vill kalla sig smala sussie istället) menade på att hon har så många utländska vänner och att just de här faktiskt flög hit från serbien. Ja, ja fair enough....it makes sense. En av de hade detsutom konstapel kuk faktor.

Sen pratade vi om mina bröst. De är så sjukt snygga nu när jag ammar. Stora. eller inte stora, som i stora...men stora för att vara mina och helt sjukt fasta. Hårda...men av mjölk förstås. Egentligen vill jag fylla bloggen med bilder på mina sjukt snygga, fasta bröst, men en liten del av mig viskar ordet självbehärskning i mitt öra.

På tal om bröst....häromdagen hände något kul. Novalie har tjatat om att få smaka lite bröstmjölk (på en sked såklart) och hon skulle få det. Moa ville med. Eftersom Lilly nyss hade ätit tänkte jag att jag måste ta i lite när jag klämmer ut på skeden. När jag klämde till sprutade en stråle mjölk rakt på Moa (som är så känslig för allt) och vi skrattade så vi höll på att dö. Novalie skrattade så mycket att hon trillade bakåt ner i babysittern.

1 kommentar:

slim serb suzie q sa...

1. du är fan störd
2. du har tydligen för mycket fritid
3. en av mina bästa kompisar i skåneland är från slovenien, en annan från kirgizistan, ett helt gäng från afghanistan, en dansk, en alban, en chilenare, en kroat, en göteborgare, en smålänning, en turk, en irakier och en kines. det här är dom jag umgås mest med, men ingen av dom har ju flugit hit för att hänga med mig, dom bor här. två serber FLÖG FRÅN serbien för att hälsa på. det var så det var. okej det var det.
4. du är fan störd.
5. jag väljer att inte kommentera bröstmjölkincidenten.
6. du är inte klok
7. jag älskar dig lite ändå