söndag 29 maj 2011

Lite off!

Jag har varit off några dagar. Det är lite jobbigt just nu. Lilly har inte gått upp i vikt som hon ska på ett par veckor nu. Jag har mjölk, men inte tillräckligt för att hon ska öka i vikt så mycket som hon borde . Hon går inte ner i vikt, hon går upp, men för lite. I fyra veckor nu har jag intensivammat för att försöka få upp mjölkmängden men det verkar inte hända och att få Lilly att äta ur flaska är en kamp.

All amning, att kämpa med flaskan och samtidigt oron och stressen det skapar tar ut sin rätt. Jag är trött. Skitslut och ledsen för att amningen inte fungerar som jag vill.

Imorgon är det vägning igen.

Jag blev iallafall mycket glad i morse. Bästa Vargen hade köpt en mors dag present till mig från barnen. Ett jättefint halsband med barnens namn ingraverat på.




Jag fick också en fin mugg som det stod "min mamma" på och en jättefin text inuti. Senare kom de stora barnen hem från sin pappa med ytterligare en present. En flaska rödvin med det här kortet på:


Inga kommentarer: