måndag 22 augusti 2011

Hon rymde!

Alltså, jag har så mycket att berätta idag. Varje gång jag skrivit ett inlägg kommer jag på att jag glömt berätta något viktigt.

Lilly rymde idag. Förvisso endast två meter men ändå. Jag vet inte hur hon gjorde det, men jag la henne mitt på lekmattan där hon låg och lekte. Jag höll på med maten en liten stund och gick sedan för att titta till henne och ungen låg inte kvar! Då hörde jag ett förnöjt litet pip bakom fåtöljen och där ligger Lilly och skrattar. Cirka två meter ifrån där jag lämnade henne 5 minuter tidigare.

Jag har inte en aning om hur hon tog sig dit. Hon kan väl inte ha krupit? Hur kan en så liten förflytta sig så pass långt.

Lilly var iallafall mycket nöjd och glad över sin bedrift!

1 kommentar:

Jennie sa...

Hon kanske rullade. Så vet jag att August förflyttar sig ibland=)