tisdag 16 augusti 2011

Postiv feedback till er!

Alltså, jag gillar er. Mer och mer faktiskt!
Jag vet inte om ni vet det men för ett tag sedan slutade jag att blogga för västervikstidningen, där jag bloggar i nästan två år.

Jag hade höga läsarsiffror, ofta bäst statistik av bloggarna men det spelar ingen roll när man aldrig får någon feedback! Visserligen var den sidan krångligare att kommentera på men ändå.

I samma veva funderade jag även på att lägga ner den här bloggen, men tänkte att jag håller fast en stund till.

Som om ni läste mina tankar började ni kommentera mera och även ganska flitigt trycka på feedback knapparna,ni vet de där klickar i vad ni tycker om inlägget tex klockrent.

Det är ju inte så svårt. Vill man inte kommentera kan man uttrycka sin åsikt där. Allt i livet handlar om att ge och ta, eller hur?

Alltså, så länge ni ger feedback fortsätterjag blogga. När ni slutar med det vet jag att ni tycker det är dags för mig att lägga ner!

Inga kommentarer: