tisdag 16 augusti 2011

Roligaste vinnarmailet jag någonsin fått på tradera!

Grattis du har vunnit budet

Föra över pengar till mitt konto och

(OBS Det är mycket viktigt att lägga till din Tradera Alias i meddelandet för att överföra pengar annars kan jag inte förstå vems pengar är detta)


Jag skickar objektet när jag ser pengar på mitt konto. Jag lovar för snabb leverans, kommer jag att skicka samma dag när jag ser pengar på mitt konto. Efter överföring av pengar till mitt konto, måste du meddela mig via e-post,Vänligen alltid inkludera ditt alias i penningöverföring meddelandet

Jag kommer att skicka objektet till den adress som jag får med posten för att skicka till en annan adress, tala om mig via e-post annars skulle jag inte kommer att vara ansvarig.

(OBS: Om du stöter på några problem med att överföra pengar gör kontakta mig)
Tack


Inga kommentarer: