tisdag 9 augusti 2011

Tisdagsvikten!

Vi höll ju på att glömma tisdagsvikten: 68,3, men det gills inte. På riktigt så gills det inte för jag har haft min helvetes PMS i över en vecka.

Jag lär mig aldrig att inse vad som är på gång, trots att jag haft samma tecken i flera år.

För det första så sväller jag upp så att det ser ut som om jag är gravid. Jag går upp MINST 2 kilo. ( därför gills inte veckans vikt )jag blir då hysterisk och gråtfärdig för att jag inte kommer i mina kläder trots att jag vid det här laget borde veta att det går över om några dagar.

Vidare så får jag typ en storlek större. Bröst, vilket jag inte klagar på, men tyvärr så uppfattar man inte det eftersom magen blir så svullen.

Jag blir också sjukt hungrig, extremt sugen på onyttiga saker, tjuter för allt. Vill nita de flesta och som om det inte vore nog med det så blir jag väldigt trött och har ofta ont i huvudet.

När jag har PMS så har alla i min omgivning attitydsproblem.

Sen blöder jag som en gris i ett par dagar och sedan är det lugnt i ca tre veckor. Sedan börjar det om igen.

Fan så deprimerad jag blir. Ska det vara så här jämnt?

Inga kommentarer: