måndag 22 augusti 2011

Jag ser framför mig hur han ligger där naken och gnor !

Jag sålde babygymmet idag, det jag berättade om attjag dammsög igår. Det kom en tjej hit och hämtade. Uppenbarligen läser hon min blogg för hon frågade om punghåren var borta. Sedan sa hon att hon skrattat massor när hon läste det och hon hade med sig världens gulligaste lilla bebistjej!

Erkänn att ni precis som jag ser framför er hur Vargen ligger där i babygymmet under pingu, naken och gnor så punghåren fastnar i tyget.

Sjukt kul syn!

Förresten så har vi varit på möbelhuset i Falerum idag och köpt en ny soffa. En jättestor, jättedjup med två stora divaner som avslut på båda sidorna, massor av fluffiga kuddar. De har de bästa möblerna tycker jag. Bra kvalité , men tyvärr lång leveranstid. Den kommer hit om sex veckor.

6 kommentarer:

Cissi W sa...

Visst läser jag din blogg :) Dock lite dålig på att kommentera. Började när du skrev på vt, du har jobbat ihop med en som jag pluggade med och när hon frågade om jag visste vem du va så halkade jag in på din blogg. Skrattat gott många gånger!
Hahaha.... Ja det är nog fler än du som ser den där bilden i huvudet.
Tack! Ja hon är verkligen världens gulligaste!!!!

Lina sa...

Hej! Kul att du läser och att jag kan ge dig ett skratt ibland! Vem har jag jobbat med? Blir lite nyfiken.

Du sa att ni varit på öppna förskolan idag, är det på måndagar för de små? Tänkte börja gå nu när de stora är i skolan : )

Cissi W sa...

Du har jobbat med Julia, i Grebo. Vi pluggade till behandlingspedagoger ihop.
Ja måndagar 13-15.30 är det 0-8 månader. Torsdagar 8.30-12 är det 0-1,5 år. Jag har bara varit på måndagar än så länge.

Lina sa...

okej! då får det bli torsdagar för mig! enda tiden som passar!

just det, julia gjorde sin praktik när jag jobbade där!

Cissi sa...

Då kanske vi ses där nån gång!

Lina sa...

det hoppas jag =)