måndag 15 augusti 2011

Vilken skitmorgon!

Bara morgon. Inte GODmorgon. Jag har sovit riktigt illa i natt. Först höll in älskade iphone mig vaken alldeles för länge, sen tyckte Lilly att hon kunde äta TVÅ gånger i natt och sen har jag tydligen blivit sjuk också. Ont i halsen, huvudet och kroppen. Sängen var helt blöt när jag vaknade i morse så jag har troligtvis haft feber under natten. Vilket skit! Värdelöst!

Inte nog med det så har Vargen jobbat natt så jag fick snällt ta Lilly och lämna sängen straxt efter sju i morse. Sjuk och trött och eländig.

Tänk om det hade funnits någon mjölk hemma, då hade jag fått gott kaffe iallafall . Kaffet är också nästan slut . Fan, jag måste alltså dra i väg och handla.
Innan lunchen, jag måste ha grädde med till maten. Den är med slut.

Som sagt en skitdag!

Inga kommentarer: