torsdag 25 augusti 2011

Nu har hon rymt igen! Jag har sett att hon ålar sig fram!

8 kommentarer:

Anonym sa...

SNÄLLA byt typsnitt!!! Fett jobbigt att läsa annars....

Lina sa...

bättre? men jag tänker ha kvar typsnittet i rubrikerna!!!

Cissi sa...

Åh har du fått se nu :) Trevligt att ses idag!

Lina sa...

ja! nu har jag fått se =D Det var mycket trevligt att ses idag, hoppas det blir flera gånger!

Cissi sa...

Det kommer det säkert bli :) Synd bara att det inte är 0-8 mån på torsdagar, när du kan. Tycker nog att det är lite bättre i den gruppen. Sigrid kändes så himla liten i 0-1,5 år.
Men men, man kan inte få allt här i livet :D

Lina sa...

Jag kommer att komma de måndagar som lillys pappa är ledig har jag tänkt : )

Cissi sa...

Det låter bra det :) Han kanske är ledig på måndag redan?! :)

Lina sa...

ja, det är han faktiskt men jag har tid hos frisören då, så måndag ser kört ut!

men hoppas vi ses på torsdag ändå =)