onsdag 16 februari 2011

barnmorskebesök

Idag har vi varit hos barnmorskan och för första gången under hela denna graviditet har allt varit bra. Inga konstigheter alls!

Känns skönt. Nu ska jag bara njuta de här sista veckorna (läs stressa som en galning för att allt ska bli klart)

Vargen tyckte han var rolig idag när jag pratade med min barnmorska om bedövning. Jag vill bara ha lustgas och akupunktur. Inte massa annat skit som gör bebisen slö.
Därför frågade jag henne om det fanns möjlighet till akupunktur här, vilket det gör, om man har tur. Inte alla kan det.

Vargen fulade sig och frågade om det inte fanns någon som la "magiska stenar" över kroppen också.
Jättekul, verkligen. För den som ändå inte ska föda. Hoppas han blir riktigt hård i magen och får skita ut en enorm bajskorv !

Inga kommentarer: