söndag 6 februari 2011

Jag såg det inte!

Nej, jag såg inte melodifestivalen igår. De flesta bloggare vars bloggar jag läser har igår eller idag kommenterat den. Ni får alltså inga kommentarer eller uttalanden om favoritlåtarna av mig. Jag hatar den kommersiella skiten. Jag tycker det är skitfånigt, jag tittar inte hellerpå let´s dance , fångarna på fortet eller något i den stilen. Jag är så jävla anti.

Jag fördjupar mig just nu i serier istället. Just nu kollar vi på Weeds. Grym serie för er som inte sett den.

På tal om andra bloggare så drömde jag inatt att jag träffade Katrin Zytomierzka. Vi hängde en hel dag tillsammans men jag glömde min kamera så jag kunde inte visa er bildbevis på att jag faktiskt hängt med henne. Jag gillar henne. Jag gillar hennes ärlighet och rättframhet och att hon vågar provocera.  Eller egentligen vet jag inte om hon provocerar. Hon skriver det ingen annan vågar säga högt.
Vilket hon än gör så gillar jag henne.
Det var en skön dröm och en bra kontrast till förlossningsdrömmarna som återkommer i olika former de flesta nätter.

Inga kommentarer: