fredag 4 februari 2011

Kommer vi någonsin bli klara?

Jag har dragit igång två projekt som ska vara klara tills bebisen kommer.

1. Vi ska måla om spjälsängen. Problemet är att den är lackad så det innebär att den måste slipas. Vi har påbörjat det men det är sjukt tråkigt. Man kan ju tycka att vi bara kan köpa en ny vit, men jag blev en smula nostalgisk eftersom det är min gamla spjälsäng som både jag, mina systrar och mina döttrar har sovit i. Så nu är det påbörjat, men frågan är när det bli klart!

2. Vi ska måla om ALLA våra hallar. Det är tre stycken. Det MÅSTE göras innan bebisen kommer. Jag befarar att det inte kommer bli gjort. Då kommer jag vara sur. Detsutom måste jag tjata om det hela tiden eftersom inte jag bör måla nu. Troligtvis kommer det sluta med att jag skaffar en mask och gör det själv.

Inga kommentarer: