söndag 6 februari 2011

I´m living on the edge!

Vargen kom hem från sitt träningspass. Lite småtjurigt berättade han att killen han brottats med inte haft något pungskydd och att det minsann inte är så jävla trevligt att känna någons kuk i ryggen.
Jag finner det mycket roande.


Jag tänkte på en sak. För att återgå till våra tidigare dispyter vi haft om "kamphundar".
Gäller samma sak med kampsportkillar? Kamp som kamp.
Eftersom vissa hävdar att min hund har det som instinkt och är direkt livsfarlig, bör jag även se upp med att hålla Vargen på avstånd mot andra människor?
Kanske han gör ett utfall mot någon, helt oprovocerat, trots att jag alltid har funnit honom vänlig och kelig?
Det kanske sitter i hans gener?
Kanske vore det säkrare att byta ut de mot en labrador och en curlingspelare? för mitt eget bästa! Eller så borde jag åtminstonde skaffa en liscens för att ha en kampsportsambo?

Shit, är det så att jag lever farligt? Två mördarmaskiner i mitt hem.
Om ni någon dag upptäcker att jag varit borta från bloggen för länge så är jag troligtvis både uppäten och ihjälsparkad (om jag inte föder barn)

2 kommentarer:

Elly sa...

Haha lät ju väldigt trevligt dedär med en kuk i ryggen haha.
Har också hört en hel del från min karl när han varit o tränat kampsport. Kan de va så att de tillomed tränar på samma ställe? :O

Lina sa...

Så kan det ju vara =) finns väl inte så många ställen här i stan va?