onsdag 9 februari 2011

Finbesök och glasskväll!

Idag fick jag finbesök av min brors tjej och barnens kusin Hillevi. Moa tyckte uppenbarligen att det var dags för henne att lära sig spela nintendo ds i tid. Hon fyller ju ändå ett år snart.



Annars har jag inte gjort mycket idag, mest om jag ska vara ärlig. Är så sjukt trött och har detsutom haft mycket sammandragningar idag.
Jag gick i allafall iväg och hämtade ut ett efterlängtat paket med böcker som hade kommit, men naturligtvis så fattades ju en. Tur i oturen var det bok nummer fem i serien så jag ska nog hinna beställa hem den innan jag läst ut de andra. Med andra ord tänkte jag att jag imorgon istället för att sova kan läsa.

Moa drog till simhallen på kvällen så Novalie hade glassfrossa. Tyvärr ingen Ben & Jerry´s utan fulglass men den dög.


I den här positionen anar förnimmer man en stor likhet mellan henne och hennes mamma.

Inga kommentarer: