söndag 6 februari 2011

Söndag!

Det blir ingen färdig säng i helgen. Det gör inget, vi har andra saker för oss också. Som att handla. Vi har ju en massa barn här hemma som kräver en massa mat. Sen är ju jag ganska hungrig med. Kanske framförallt sugen.
Igår spenderade jag kvällen med en av mina finaste vänner. Hon ska även bli gudmor till bebisen.

Vi slipar och målar nu. Eller jag vilar igen. Jag tror min jävla förkylning har satt sig i bihålorna. Jag är yr och öm i hela ansiktet. Tänk om jag fått svininfluensa. Vad ironiskt det skulle vara! Jag som propagerar mot vaccinet.

2 kommentarer:

snabbisen sa...

Media blåste upp svininfluensan till hysteriskt stora proportioner och tog inte konsekvenserna som detta bidrog till. Skrev om det på min blogg http://snabbisen.blogspot.com/2011/02/mediernas-roll-som-opinionsbildare.html

Vi rycks med då vi inte tar oss till att reflektera och argumentera.

Alfredo Larosa

Lina sa...

Tack! Skönt att höra att det finns fler som tycker som jag.