måndag 28 februari 2011

Skogen

Eftersom jag på grund av foglossning, väldigt mycket sammandragningar och andra jävla skitkrämpor som tycks drabba mig har svårt att gå så gör ju det att jag inte kan gå speciellt långa promenader med hunden längre. Givetvis sköter ju Vargen de nu, men jag saknar att hitta på saker med min lilla pärla. Därför är leka i skogen ett bra alternativ för mig och hunden just nu. Jag behöver inte gå så mycket och Hollie kan springa lös. Alternativ är inhängnade platser där hon också kan få springa av sig, men idag slog vi ihjäl en hel förmiddag i skogen.

Idag kom vi till Hollies himmelrike. Som ni numera har förstått så är ju hennes favoritsysselsättning att tugga sönder grenar.


Här var det massor röjt och fritt fram att massakera grenar. Hon syns knappt, men hon är där nere bland grenarna.

Novalie syns knappt heller, men hon står där i mitten någonstans och kikar fram bakom ett träd. Hon lekte att hon var ett lejon som rymt från flocken och var ute i skogen och grillade.

By the way så såg vi Trassel på bio igår. Mycket bra film. Den bästa disneyfilmen på länge!

Inga kommentarer: