torsdag 24 februari 2011

Vargen bygger ihop garderoben som faktiskt kom idag. Vid tretiden åkte vi upp till Jysk och frågade om den hade kommit. Ni får invänta ert sms var svaret. Ca två timmar senare kom sms:et så då fick vi åka dit igen. Men skit samma.
Nu bygger han garderob, jag har Emilio bredvid mig sovandes och jag hänger här med laptopen i knät, ett ganska vanligt läge för mig nuförtiden.

Men lugn hörrni. Jag har oftast en kudde mellan mig och magen så att inte den lilla stackaren ska bli steril redan i magen.

Vargen sa när vi hämtade garderoben (utan att ha läst min blogg idag) att jag får ha den nya garderoben om jag vill. Men jag har idag på mig att bestämma mig.
Vilka krav alltså. Därför är det väl bäst att jag håller mig vaken så jag får se hur den ser ut färdigbyggd och överlägga med mig själv om mina kläder kommer få plats i den.
Jag kommer hålla mig vaken ändå, vi måste se på Weeds innan vi somnar. Vi är på säsong 6 nu och ärligt talat börjar den kännas en aning urspårad, men vi måste ändå se klart. 

Inga kommentarer: