fredag 4 februari 2011

Nu igen!

Fasen alltså, nu är jag sjuk igen. Dyngförkyld och känner mig risig. Visst är det väl så att man får sämre immunförsvar när man är gravid? Jag är aldrig sjuk annars.
För er som undrar så har jag bestämt mig för att INTE ta något vaccin mot svininfluensa.
Motiveringarna är många. Bland annat när de gått ut i media och meddelat att de tills i år tagit bort det "ämnet" i vaccinet som man tror har orsakat flera fall av narkolepsi bland barn. Om de nu visste vad det var som orsakade det, vem vet vad mer för skit som finns i det där vaccinet.

Jag ger mig tusan på att om ett par år kommer det visa sig märkliga symptom på de barn som fötts och blivit vaccinerade när deras mammor varit gravida.

Jag ångrar bittert att jag vaccinerade mina barn förra året, men min lilla tjej tillhör ju en riskgrupp så jag lät mig övertalas. Det ångrar jag idag!

Inga kommentarer: