fredag 4 februari 2011

Trettiotvå veckor!

Trettiotvå hela veckor är snart fullföljda av denna graviditet. Bilden ovan togs nog för ungefär exakt cirka trettiotre veckor sen, alltså blev jag på tjocken någonstans då. Pappa och Lena, jag vet vad ni tänker när ni läser det här. Att bilden är tagen ute i stugan. Men lugn, jag minns inte om det hände där och OM det gjorde det så hade vi med oss egna lakan.

I allafall.....nu, nästan trettio kilo senare sitter jag och tänker på att det inte kommer bli någon omöjlighet att få tillbaka den kroppen. Faktum är att jag ångrar ingenting. Inte en enda semla, inte en enda Ben & Jerry´s bunke, inte en endaste chipspåse ( by the way så testade jag en påse naturdillchips igen och fick inga blåsor då så det är lugnt)och inte en enda liter coca cola.

När jag väntade Novalie gick jag också upp trettio kilo och då åt jag verkligen INGENTING onyttigt. Ändå gick jag upp lika mycket som nu när jag totalt havererat.
Det måste ju helt enkelt vara så att min kropp vill att jag blir stor när jag är gravid. 
Som ni ser var det heller inga problem att tappa de kilona efter Novalie. Jag ansträngde mig faktiskt inte ens, så jag är inte ett dugg orolig. Vänta, så ska ni få se!

Det enda jag ska göra är en detox och braziliansk vaxning. Gör jag det senare kommer jag troligtvis tappa ett par kilo bara på det. 

Inga kommentarer: