tisdag 8 februari 2011

Kläder!

Idag har jag tagit tag i min garderob. Länge har jag tänkt att göra det, men det kommer alltid något emellan. Oftast är det att jag somnar. Det är helt sjukt. Jag bara lägger mig ner för att vila lite så somnar jag och kan sova i flera timmar. när som helst på dygnet, oavsett hur mycket jag sovit på natten.

Hur som helst så tog jag tag i det idag, efter min eftermiddagslur. För ett par månader sen gömde jag undan mina vanliga kläder för mig själv så att jag skulle glömma bort de.
Det var som julafton idag.
Shit vad jag längtar efter att komma i mina kläder. jag är så trött på mysbyxor och mammakläder. Förresten har jag växt ur typ alla mammkläder jag haft så det är mest mysbyxor som gäller nu. Mysbyxor och för små t- shirtar. Jag vägrar lägga mer pengar på kläder nu när det snart är över.
Så jag går runt här och är sunkig. Det gör absolut ingenting eftersom jag idag sett allt jag kan ta på mig sen.

På tal om kläder går jag och sniffar, viker upp och viker tillbaka alla bebiskläder väldigt ofta. fantiserar om hur söt den vara i kläderna. Åh vad jag längtar efter bebis. Jag vill lukta på bebishud och pussa på små tår.

Nu kom vargen hem från träningen. Jag bad att han inte skulle gnälla så mycket när han kom hem om hur ont han har. Jag har faktiskt patent på att gnälla nu. Alla andra får gnälla hur mycket du vill till mig sen. Men inte nu.. Då svarade han lite ynkligt att han gör det för att jag ska ta hand om honom. Så därför ska jag pussa massor på honom och massera honom när han kommer ut från duschen.

Jag skickade faktiskt ett sms till honom i förebyggande  " Ta hand om syfte"  där jag skrev att jag älskar honom massor. Men jag råkade skicka fel och skickade det till mig själv istället. Det måste ju vara ett såkallat freudianskt fel- sms?

Inga kommentarer: